• Nowy
Strategie produktowe
search
  • Strategie produktowe

Strategie produktowe

12,00 zł
Brutto
Ilość
Ostatnie sztuki w magazynie

 

Regulamin

 

Dostawa

Pierwsza w polskiej literaturze pogłębiona analiza czynników determinujących zróżnicowanie przestrzenne produktów. Stosowane w niej podejście polega na postrzeganiu przestrzeni produktowej jako zestawu atrybutów bądź cech charakterystycznych wyznaczających położenie poszczególnych dóbr oraz usług (tzw. Address Model oraz bezpośrednio z tym związana metoda Conjoint Analysis).
W publikacji przedstawione zostały nie tylko wyniki badań eksperymentalnych dotyczących zróżnicowania produktów, ale również opisana została historia powstania ekonomii eksperymentalnej, ewolucja, której podlegała w czasie tworzenia się oraz obowiązująca metodologia przeprowadzania badań eksperymentalnych.

CeDeWu.pl, 2012 rok.

Stan egzemplarza więcej niż dobry.

1 Przedmiot

Opis

Okładka
Miękka

Specyficzne kody

ISBN
978-83-7556-405-1
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.