Gościnność. Sztuka dobrej obsługi w gastronomii
search
  • Gościnność. Sztuka dobrej obsługi w gastronomii

Gościnność. Sztuka dobrej obsługi w gastronomii

50,00 zł
Brutto
Ilość
Ostatnie sztuki w magazynie

 

Regulamin

 

Dostawa

Praktyczny poradnik dla restauratorów, pokazujący, jak dobrze wyszkolony personel sali przekłada się nie tylko na zarobki restauracji, ale kreowanie wizerunku miejsca i rzesze zadowolonych gości. Bardzo ważną część książki stanowią wywiady ze specjalistami i mentorami ze świata polskiej i światowej gastronomii - osoby, które podzieliły się z czytelnikiem swoją wiedzą i doświadczeniem to dr Joanna Heidtman (psycholog), Gerard Basset MS MW OBE (Najlepszy Sommelier Świata 2010), Ronan Sayburn MS (Oficer Operacyjny The Court of Master Sommeliers), Claire Randall (pracowała jako inspektor przewodnika Michelin), Piotr Kamecki (Prezydent Stowarzyszenia Sommelierów Polskich), Grzegorz Kłos (restaurator), Daniel Pawełek (restaurator), Adam Jarczyński (ekspert do spraw savoir-vivre), Bogdan Gałązka (szef kuchni Gothic Café w Malborku). Wydawnictwo TAKE EAT EASY, 2018 rok. Stan egzemplarza dobry.
1 Przedmiot
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.